فاطمه (س)، زن را عزت و منزلت بخشید

فاطمه زهرا (س)، زن را عزت و منزلت بخشید و عفت و پاکدامنی را با تمام استواری گسترانید تا امروز زنان آزاده جهان با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار، عزتمندانه در تمامی عرصه ها گام بردارند.

شهادت حضرت زهرا (س) تنها یک واقعه ای تاریخی نیست؛ بلکه آموزه ای متعالی در دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی است و مهم‌ترین ویژگی آن حضرت، ولایت مداری تا آخرین لحظه زندگی‌اش و حتی شهادت در این راه بود.

او که در دوران حیات خویش نمونه عصمت و صبر و ایثار بود و با شهادت مظلومانه و سیره زندگی خود به جهانیان آموخت هر کس به ریسمان الهی و خاندان نبوت تمسک جوید، بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است و تا همیشه تاریخ در اذهان انسان های آزاده و خدا ترس جهان زنده خواهد ماند.

شخصیت برجسته و بارز ام الحسنین حضرت فاطمه (س) که از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمد مصطفی(ص) “ام ابیها” لقب گرفتند، اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تاکنون است و آن‌چه امروز به نام فرهنگ فاطمی می‌شناسیم و به آن افتخار می‌کنیم و چراغی است که مسیر انسانیت و رسیدن به پروردگار را پیش روی ما روشن می‌کند، از برکات وجود مقدس فاطمه زهرا(س) است.
سالروز شهادت بی بی دوعالم، پاره تن پیامبر(ص) و اسوه زنان عالم، صدیقه طاهره،"حضرت فاطمه زهرا(س)" بر پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و تمامی محبان آل الله تسلیت باد.